Konferencja Sales is the Queen – 2025
Data i godzina:
15 maja 2025 All Day
Lokalizacja:
Ceny biletów:
45,00 zł - 499,00 zł
- 15.05.2025
- Bielskie Centrum Kultury
Ogólnokrajowa konferencja o marketingu i sprzedaży w dobie nowych technologii.
Jak sprzedawać dzięki nowym technologiom?
Odkryj innowacyjne rozwiązania i strategie, którymi podzielą się nasi eksperci.
11
prelegentów
Networking z prelegentami
Wystrzałowe after party
Liczba miejsc ograniczona
KONFERENCJA
Sales is the
Queen III
- 15.05.2025
- Bielskie Centrum Kultury
- start 10:00

Agenda
08:30 - 10:00
Rejestracja, kawa & networking
10:00 - 12:00 BLOK 1: Ścieżka sprzedażowa
12:00 - 12:30 PRZERWA KAWOWA
12:30 - 13:15 BLOK 2: Narzędzia wspierające sprzedaż & marketing
Václav Prak - RAYNET
2 months, 20 experts, 2 million CZK – How we built our expansion strategy at RAYNET
Damian Wizert - IFIRMA
Automatyzacja procesów w e-commerce – od zamówienia do faktury
13:15 - 14:30 PRZERWA LUNCHOWA
14:30 - 16:30 BLOK 3:Ścieżka marketingowa
Aleksandra Bortel - Misięwydajizm kontra rzeczywistość marketingowa?
16:30 - 19:00
NETWORKING
Czyli czas na to, by wymienić się doświadczeniami i zadać indywidualne pytania. Prelegenci są dla Was.
20:00 - 02:00 AFTERPARTY Z PRELEGENTAMI I UCZESTNIKAMI VIP
Spotykamy się w jednej z bielskich lokali, by wspólnie spędzić czas w mniej formalnej atmosferze 🙂
Prelegenci

Artur Jabłoński
CEO digitalk & Suasio

MARIUSZ CHRAPKO
Doradca, mentor, podcaster, wykładowca

PATRYK DYNOWSKI
Sales Consulting Expert
Casbeg

KAMA KOTOWSKA
Trenerka Wystąpień Publicznych i Pitchowania
kotowskakama.pl

VACLAV PRAK
Vice President of Expansion & Adventures
RAYNET

Damian Wizert
Product Owner - E-Commerce IFIRMA

MATEUSZ KRAL
Influencer Marketing Coordinator w Vasco Electronics / Founder Connect Agency

KONRAD KITASZEWSKI
Ekspert w dziedzinie generowania leadów B2B, współzałożyciel Leadhub

SŁAWOMIR SPYRA
Head of Communications 'merce

ALEKSANDRA BORTEL
Key Account Manager
4PEOPLE
Startupy
Cennik
wymagana aktualna legitymacja
Bilet
Dla
Studentów
- wejścia na konferencję i udziału we wszystkich prelekcjach
- 10 pkt dla uczestników z certyfikatem DIMAQ
- Certyfikat uczestnictwa
do 15 MAJA
Bilet Standard
- wejścia na konferencję i udziału we wszystkich prelekcjach
- 10 pkt dla uczestników z certyfikatem DIMAQ
- udziału w lunchu
- korzystania z bufetu kawowego bez ograniczeń
- dostępu do nagrań z wystąpień prelegentów po konferencji
- certyfikatu uczestnictwa
- przy zamówieniu 2 lub więcej biletów rabat -15% na zamówienie z kodem rabatowym "DWUPAK"
do 15 MAJA
Bilet
VIP
- wejścia na konferencję i udziału we wszystkich prelekcjach
- 10 pkt dla uczestników z certyfikatem DIMAQ
- udziału w lunchu
- korzystania z bufetu kawowego bez ograniczeń
- dostępu do nagrań z wystąpień prelegentów po konferencji
- udziału w afterparty z prelegentami i partnerami
- Certyfikatu uczestnictwa
- przy zamówieniu 2 lub więcej biletów rabat -15% na zamówienie z kodem rabatowym "DWUPAK"
udział zdalny
Udział Online
Live
Ten bilet uprawnia do:
- udziału online we wszystkich prelekcjach na żywo
- 10 pkt dla uczestników z certyfikatem DIMAQ
- dostępu do nagrań z wystąpień prelegentów po konferencji
- certyfikatu uczestnictwa
- przy zamówieniu 2 lub więcej biletów rabat -15% na zamówienie z kodem rabatowym "DWUPAK"
FAQ
W jakiej formie zostanie przekazany bilet na konferencję - mailowo, czy pocztą?
Mailowo z tytułem wiadomości: Your ticket from Startup Podbeskidzie. W otrzymanym mailu znajdziesz kod QR, który trzeba okazać przy wejściu.
Jakie są dostępne metody płatności za udział w konferencji?
BLIK, płatność szybkim przelewem “pay now”.
Czy można kupić bilet bezpośrednio na miejscu przed konferencją?
Zakup biletu jest możliwy również w dniu konferencji 15 maja, jednak wyłącznie online przez stronę wydarzenia.
Kupiłem bilet Live Stream, gdzie mogę obejrzeć transmisję?
Link do strony i hasło do streamu wyślemy Ci w dniu konferencji.
W jaki sposób otrzymam fakturę za zakup biletów?
Jeśli chcesz otrzymać fakturę, wyślij nam numer zamówienia oraz dane do faktury na adres: konferencja@startuppodbeskidzie.pl.
Numer zamówienia znajdziesz w mailu, który otrzymasz po zakupie biletów z tytułem: [Startup Podbeskidzie] Otrzymaliśmy twoje zamówienie!
Moja firma chciałaby zarejestrować na konferencję kilka osób. Jak to zrobić?
Należy wybrać ilość biletów, która nas interesuje, a następnie zarejestrować każdego uczestnika osobno, podając wymagane dane osobowe.
Czy mogę przekazać swój bilet innej osobie?
Tak. Prześlij jej maila z tytułem wiadomości: Your ticket from Startup Podbeskidzie. W otrzymanym mailu znajdzie kod QR, który trzeba okazać przy wejściu.
Czy jest możliwość dokupienia cateringu i/lub wstępu na after party do biletu Studenckiego?
Bilet Studencki nie umożliwia korzystanie z serwisu kawowowego oraz lunchu. Lunch oraz udział w after party wliczone są w cenę Biletu VIP, który możesz kupić za 399 zł.
Czy w lunchu jest dostępna opcja wegetariańska?
Tak. W trakcie zamówienia w specjalnym okienku wybierz opcję mięsna / wege.
Gdzie odbywa się after party i jak będzie wyglądać ta część?
Wstęp na after party mają wyłącznie osoby z biletem VIP. Spotykamy się w dniu konferencji o godzinie 20:00 w jednej z bielskich restauracji.
Gdzie można zaparkować samochód przed konferencją?
Konferencja odbędzie się w Bielskim Centrum Kultury przy ulicy Juliusza Słowackiego 27 w Bielsku-Białej, gdzie znajduje się wielopoziomowy płatny parking miejski z ponad setką miejsc. Do parkowania dostępne są również ulice należące do SPP strefy płatnego parkowania (tu mapka) oraz w niewielkiej odległości od BCK są ulice, gdzie można zaparkować bezpłatnie.
Partnerzy Honorowi


Organizatorzy
Partnerzy Biznesowi
Partnerzy Ekosystemowi
Partnerzy Medialni
To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. Więcej informacji TUTAJ.
Zrób rezerwację w 3 krokach
Zaloguj się jeśli masz już konto.