Czego dotyczą prelekcje
Komnata tajemni…. lojalnych klientów została otwarta! 🗝️
Dołącz do naszego styczniowego wydarzenia, w całości poświęconego strategiom budowania trwałych relacji z klientami i wzmacniania ich lojalności wobec Twojej marki.
Dzisiejszy rynek wymaga więcej niż tylko dobrej obsługi klienta. To powracający klienci stanowią fundament stabilnego wzrostu biznesu – pokażemy Ci jak ich zdobyć i skutecznie zatrzymać!
Co na Ciebie czeka?
✨ Zatrzymaj klientów na dłużej!
Poznaj zaklęcia (a raczej strategie), które sprawiają, że Twoi klienci stają się wierni niczym członkowie gildii.
✨ Dlaczego klienci wybierają Cię ponownie?
Odkryj kluczowe sekrety doświadczeń zakupowych, które zmieniają jednorazowych klientów w lojalnych ambasadorów Twojej marki.
✨ Czy lojalność to mit?
Przyjrzymy się, czy lojalność jest celem sama w sobie, czy raczej efektem dostarczania wartości, budowania nawyków i tworzenia wyjątkowych doświadczeń klienta.
Dołącz do nas!
#UpgradeYourBusiness #zatrzymajklientów
POZNAJ PRELEGENTÓW
Jacek Szlak
Anna Jaroszewska
Piotr Kowalski
GOŚĆ SPECJALNY
Redaktor Naczelny Marketing Przy Kawie
Jacek Szlak
Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie, który prezentuje najnowsze trendy, analizuje przyczyny sukcesów i porażek oraz systematyzuje wiedzę z zakresu marketingu. Wykładowca studiów podyplomowych z reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Współautor książki „Praktyki brandingu” i autor „Opowieści w marketingu”.
Agenda Wydarzenia
18:00 – 18:30Networking & Kawa
18:30 – 18:40Oficjalne rozpoczęcie wydarzenia
18:40 – 19:05Anna Jaroszewska
Zetka cię kocha, boomers ceni, a millenials chce, żeby dać mu spokój – z działu obsługi klienta do Customer Success
19:05 – 19:30Jacek Szlak
Nie stawiaj na lojalnych klientów. Chwytaj w sieci, kogo się da
19:30 – 19:55Piotr Kowalski
Marketing Relacji vs. Tradycyjny Marketing: Jak budować lojalność i przywiązanie klientów w erze autentyczności?
20:00 – 21:30Zakończenie oficjalnej części wydarzenia i Networking
Kup Bilet
Ceny biletów
Bilet
early bird
29 złTylko 10 pierwszych biletów w tej cenie
Ten bilet pozwala na
- udział w wydarzeniu,
- networkingu mającym miejsce po wydarzeniu oraz
- poczęstunku.
Bilet standardowy
45 złBilet dostępny do wyczerpania zapasów
Ten bilet pozwala na
- udział w wydarzeniu,
- networkingu mającym miejsce po wydarzeniu oraz
- poczęstunku.