Zatrzymaj klienta bez udziału w wojnie cenowej – Mateusz Jonkowski
Data i godzina:
4 kwietnia 2024 09:00 - 15:00
Lokalizacja:
Mam na imię
Mateusz,
Będę Cię szkolić.
Poziom zaawansowania: Dla pocztkujących
Poziom zaangażowania: Wysoki
Czas trwania: Średni (6 godz.)
Poziom zaawansowania: Początkujący
Poziom zaangażowania: Wysoki
Czas trwania: Średni (6 godz.)
Od 16 lat sprzedaję. Zarządzam sprzedażą i codziennie sam rozmawiam z klientami. Projektuję z nimi rozwiązania, które są potrzebne, tu i teraz.
Nieraz spaliłem proces sprzedażowy i widziałem, jak wspaniałe produkty i usługi kończą na dnie CRM.
Na tym szkoleniu pomogę Ci przygotować proces obsługi klienta, na bazie tysięcy rozmów, które przeprowadziłem z klientami b2b i b2c. Sprawdź szczegóły.
Dla kogo stworzyłem
Perfekcyjna obsługa klienta to jeden z elementów rozwoju firmy. To element układanki, który poza marketingiem i sprzedażą decyduje o wzroście firmy. Jeśli chcesz zbudować proces, w którym zaadresujesz potrzeby klienta tuż przed zakupem i po pierwsze transakcji, to szkolenie Perfekcyjna obsługa klienta jest dla Ciebie.
biznes
nie wiesz skąd się to bierze
nie wracają
po kolejne zakupy
ale na etapie obsługi klient skarży się, że “nie tego się spodziewał”
wiele
i nie chcesz powtarzać cudzych błędów
Dla osób dokonujących zakupu do 24.03.2024 obowiązuje cena early bird 385 PLN.
Dla Pozostałych uczestników cena szkolenia wynosi 535 PLN. Najbliższy termin szkolenia
04 kwietnia 2023
Do zakończenia oferty early bird pozostało
Czego się nauczysz
Szkolenie zostało stworzone z myślą o przedsiębiorcach z sektora MŚP oraz osób samozatrudnionych. Biorąc udział w naszym szkoleniu, za mniej niż równowartość dwóch-trzech tekstów u profesjonalnego Copywritera nauczysz się samodzielnie przygotowywać mistrzowskie teksty samodzielnie zwiększające ruch na Twojej stronie. Na szkoleniu poznasz praktyczne przykłady i ćwiczenia, które pomogą Ci w szlifowaniu zdobytej wiedzy. Otrzymasz też możliwość wymiany doświadczeń z innymi przedsiębiorcami, copywriterami i ekspertami z branży, a także uzyskasz indywidualne porady od doświadczonego trenera praktyka. Jednym słowem samo “mięso”.
Szkolenie składa się z 3 segmentów:
Wiedza miękka opisująca narzędzia i rozwiązania, wiedza twarda opisująca konkretne działania oraz część warsztatowa, podczas której analizuje się konkretne przypadki uczestników.
Co jest najważniejsze dla klienta? Czas na porządki
Dowiedz się, jak określić co sprawiło, że klient kupił od Ciebie. Jak sprawdzić, co właściwie liczy się dla klienta? Oceń swoje szanse na dowiezie tego, czego klient szuka.
Na tym szkoleniu dowiesz się jak sprawdzić co dziś działa i nie działa w Twoim procesie obsługi klienta. Dokonasz firmowego remanentu i będziesz wiedzieć, od czego zacząć zmiany
Zoptymalizuj proces zakupowy i dalszą obsługę
Dowiedz się jak dostosować proces obsługi w firmie do tego, co chce klienta. Nie ma nic gorszego niż doświadczenie, które sprawia, że klient kupuje, a potem…trafia na coś, co sprawia, że następnym razem powie: “nigdy więcej”, gdy zobaczy Twoje logo. Jak temu zapobiec?
Na tym szkoleniu opiszesz ścieżkę perfekcyjnej obsługi klienta, która będzie spójną z resztą procesu sprzedażowego. Dopasujesz topowe rozwiązania do swojej firmy
Czarna lista, która sprawia, że klient ucieka do konkurencji
Poznaj praktyki, które zabijają sprzedaż i obsługę klienta. Może u Ciebie też znajdziesz takich morderców sprzedaży? Za to dają dożywocie… Lepiej od razu zobacz czego się nauczysz
Dowiesz się jak unikać zachowań, które zabijają sprzedaż i rozwalają misternie tkany plan sprzedaży w Twojej firmie. Ze szkolenia wyjdziesz z listą rzeczy do dopisania do procedur mapujących Twój proces obsługi klienta.
Czerp Inspiracje od najlepszych
Poznaj techniki, które stosują inne marki, by zatrzymać klienta. Uczymy się od najlepszych. Razem podpatrzymy rozwiązania topowych marek. Nie zapominamy o firmach z naszego rynku. Bierzemy to dobre, wywalamy to, co przeszkadza w sprzedaży.
Na szkoleniu przygotujesz listę 10 dobrych praktyk, które od razu możesz wdrożyć u siebie w firmie. Skończ z wymówkami i czekaniem na kolejną inspiracje. Tutaj dostaniesz solidną porcję do sprawdzenia.
Dlaczego ktoś ma z Tobą zostać na dłużej?
Zbuduj proces obsługi klienta dopasowany do zasobów firmy. Prawie każdemu możesz coś sprzedać raz. Sztuka polega na tym, by ten ktoś wrócił po więcej i polecił Cię znajomym i rodzinie. Już dziś zapytaj klienta, czy poleciłby Cię najlepszemu przyjacielowi.
Jeśli odpowie: “tak” to jesteś na dobrej drodze, by budować skuteczny mechanizm sprzedaży.
Jeśli jednak nie zawsze tak jest, dowiesz się jak ocenić, czy Twoja firma będzie w stanie na dłuższą metę spełniać oczekiwania klientów. Jak coś obiecasz, to musisz to załatwić.
Dla osób dokonujących zakupu do 24.03.2024 obowiązuje cena early bird 385 PLN.
Dla Pozostałych uczestników cena szkolenia wynosi 535 PLN. Najbliższy termin szkolenia
04 kwietnia 2023
Do zakończenia oferty early bird pozostało
Ile to kosztuje
“To jeszcze nie wszystko! Jak będziemy pracować na szkoleniu?
Praktyczne przykłady i ćwiczenia, które pomogą Ci w szlifowaniu zdobytej wiedzy.
Możliwość wymiany doświadczeń z innymi przedsiębiorcami.
Indywidualne porady dopasowane do Twojej firmy.
Nie trać szansy na zatrzymanie klienta! Przygotuj proces obsługi klienta, który sprawi, że zamiast strat zaczniesz liczyć zyski.
🔥 Zapisz się już teraz i osiągnij mistrzostwo w obsłudze klienta! 🔥”
Promocja First Minute
Ten bilet umożliwia:
- udział w szkoleniu,
- posiłek
- dostęp do wszystkich materiałów dydaktycznych
- otrzymanie certyfikatu ukończenia szkolenia
Cena standardowa
Ten bilet umożliwia:
- udział w szkoleniu,
- posiłek
- dostęp do wszystkich materiałów dydaktycznych
- otrzymanie certyfikatu ukończenia szkolenia
Szkolenie
all inclisive
OPinie o Naszych szkoleniach
Bardzo dobre szkolenie na którym mogłem ugruntować swoją wiedzę teoretyczną, poznać inny punkt widzenia i zwrócić uwagę na różne błędy poznawcze
Najczęściej zadawane Pytania
Szkolenie trwa 1 dzień, odbędzie się 11 marca 2024 zaczynamy o 9:00, kończymy ok. 15:00
Szkolenie odbędzie się w sali szkoleniowej Fundacji Startup Podbeskidzie, w Bielsku-Białej, przy ul. Stefana Okrzei 2. (wejscie do Lenko S.A.) w pok. 228.
Aby zobaczyć cenę 👉 kliknij tu 👈
W każdej grupie znajduje się maksymalnie 10 osób.
Obecnie udział zdalny nie jest możliwy
Tak, w czasie przerwy otrzymasz gorący posiłek.
Tak. Możesz otrzymać posiłek wegetariański. Jeśli chcesz otrzymać posiłek wegetariański, to zaznacz odpowiednią opcję w trakcie zakupu biletu.
Zrób rezerwację w 3 krokach
Rezerwacja online tego wydarzenia nie jest już możliwa